11 tips untuk mengambil perkhidmatan dari jurufoto perkahwinan.


1. 'browse' cara fotografi yang anda minat secara online mahupun konvensional.

2. buat satu senarai jurufoto yang telah anda ketemui dan bandingkan pilihan anda

3. Buat satu senarai  berdasarkan cadangan atau biasa dipanggil rekemen,anda boleh bertanya dengan orang sekeliling anda berkenaan jurufoto yang telah anda senaraikan.

4.Setelah anda melakukan senarai akhir,aturkan satu temu janji atau anda berhubung secara terus dengan jurufoto tersebut tidak mengira melalui telefon,emel,skype atau pun media sosial.Asal dapat berhubung.kebiasaanya 5 jurufoto sudah memadai.

6.Sekiranya jurufoto tersebut memerlukan temujanji,anda hendaklah mengaturkannya kerana kebiasaanya jurufoto professional tidak akan menyatakn harga perkhidmatan mereka di dalam laman sesawang.

5.Anda perlu memberikan butiran penting seperti(masa,tarikh dan tempat) untuk memudahkan jurufoto tersebut menyemak jadual mereka.

7.kebiasaanya Jurufoto akan mengeluarkan harga pakej berdasarkan maklumat yang diberi oleh anda.

8.Semak apa yang jurufoto tersebut tawarkan di dalam pakej mereka.

9.Buat pilihan berdasarkan bajet dan pakej yang disediakan.

10.bayar deposit secepat mungkin setelah anda bersetuju dengan pakej tersebut,kebiasaanya jurufoto akan mengunakan sistem siapa cepat die dapat.

11.Jika anda memilih jurufoto professional untuk merakam kenangan indah anda.InsyAllah mereka akan buat lebih dari apa yang anda sangka!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Videos